Coca-Cola zajednica ponovo u Srbiji! Saznaj prvi sve o novim Coca-Cola akcijama!
cocacola.blog.rs novo mesto za okupljanje cocacoličara iz Srbije!

Limenke u stilu fudbala

cocacola | 06 Jul, 2010 13:28

 

       Coca-Cola limenke u stilu fudbala

   

 

Više od milijardu ljudi širom sveta svakoga dana posegne za Coca-Cola osveženjem, a neverovatnih 8.000 litara u sekundi je potrošnja ovog pića. Otkrio ga je Dr Džon Stit Pemberton, 1886. godine u Atlanti, u Džordžiji, a Coca-Cola, kao mešavina tajnog Pembertonovog recepta, vode i ugljen-dioksida, prvi put se pojavila u apoteci Jakob's u Atlanti, po ceni od pet centi po čaši.

 

Smatrajući da će "dva C dobro izgledati u reklami," partner i računovođa dr Pembertona, Frenk M. Robinson, predložio je ime i izradio skicu sada slavnog zaštitnog znaka "Coca-Cola" svojim jedinstvenim pismom. Danas 94% svetskog stanovništva prepoznaje znak Coca-Cole, a posle uzrečice OK, Coca - Cola je najprepoznatljivija reč na svetu.

 

Coca-Cola, čija je formula jedna od najvećih svetskih tajni, danas, nakon više od sto godina postojanja, jedan je od najpoznatijih svetskih brendova. Neprikosnoven uspeh i popularnost Coca-Cola ostvaruje stalnim inovacijama kojima svaki put iznova obraduje one koji u njenom ukusu uživaju. Poslednja u nizu inovacija je limenka sa brendiranim zatvaračem koja je rezultat saradnje kompanija Coca-Cola i Ball Packaging Europe. Prvi i jedinstveni u regionu, zatvarači brendirani slikom fudbalske lopte, nalaze se na četiri limenke koje prikazuju različite načine radovanja zbog postignutog gola, a koje su osmišljene povodom Mondijala 2010.

 

Inače, prva limenka proizvedena je tridesetih godina u SAD. Pivnica Gotfrid Kruger iz Nju Džersija prva je 1935. godine svoje pivo plasirala na tržište u aluminijumskom pakovanju, a već tokom sledeće godine i pivare u Evropi počele su sa upotrebom nove ambalaže. Zanimljivo je da je prva limenka bila teška 83 grama, dok one iz kojih danas pijemo teže svega 21 gram. Kao i u slučaju ove jedinstvene Coca-Cola serije, limenka predstavlja savršen oblik ambalaže, između ostalog i zbog mogućnosti da se beskonačno puta 100 odsto reciklira. Kompanija Ball Packaging Europe tokom procesa proizvodnje koristi najsavremeniju tehnologiju za proizvodnju limenki i na taj način doprinosi očuvanju životne sredine, a to je jedan od najznačajnijih ciljeva obe kompanije.

 

Komentari

Najbolja na svetu

Tasic Milos | 03/06/2010, 19:05

Uz dve kocke leda,ispod plavog neba,srce je hoce,oko je gleda.
casa je puna,usta su zedna,coca cola moze biti samo jedna.
Ma kakvo pivo,ma kakvi bakraci, mi smo pravi Srpski navijaci.
S coca colom u ruci,na SP se krece,Srbijo zelimo ti puno srece.
SRBIJA,SRBIJA,SRBIJA

Dodaj komentar





Zapamti me

Coca-Cola je zaštitni znak The Coca-Cola Company. Sva prava su zadržana. Ova stranica ne predstavlja zvaničnu adresu The Coca-Cola company, Coca-Cola HBC Srbija niti bilo koje druge kompanije.